måndag 23 juli 2007

Permanent

Det bara är så att jag ska ha den här helt ljuvliga tapeten från Mrs. Murphy som jag hittade häromdagen. Den är dyr så det svider, men eftersom det bara gäller en fondvägg så är det väl bara att bita ihop. Känns skönt. Har letat i vad som känns som evigheter innan jag äntligen hittade den här. Det bästa är att man själv kan fylla i valfria namn i banden som är tomma från början. Det vackraste jag sett, känns så jag. Klockren.

Idag regnar det. Regn är inte bra för mitt hår, humör eller skor. Men maskarna blir väl glada.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej.

Var hittar man denna underbara tapet nånstans? :)
Mrs Murphy, skriver du...
Men jag hittar inte den på den sidan du länkar till?

Nilla

Anonym sa...

Ajdå! Tapeten finns att hitta här: http://www.favoritsaker.se/art.asp?id=950. Varning dock, dyr dyr dyr..