fredag 2 november 2007

Peppen!

Kan bli en riktigt bra helg känner jag. Fast. Alla helger som spenderas på Bröderna Olsson KAN inte bli annat än bra! Idag införs även en ny tradition, på väldigt fint initiativ av C. Hoppas bara att det håller och funkar, för det är en grym idé.
Förhoppningsvis kommer jag även ha på mig min nya klänning inköpt på Tradera.
Lite farligt att jag upptäckte Tradera. Det är FÖR lätt att lägga ett bud, och jag har redan lagt hur många som helst på saker jag egentligen inte haft råd med men blivit helt kär i. Så jag får tacka mina motbjudare (haha!) som haft vett att buda över mig. You're gonna ruin me Tradera!
Ikväll ska jag dricka Bloodshots så jag inte kommer ihåg vad jag heter!

1 kommentar:

Chribbe sa...

Alla mina initiativ är bra. Det är sån jag är. Bra. Bättre. Bäst. Och jääääääääävligt ödmjuk ska du ha klart för dig!