fredag 29 februari 2008

Jag börjar nästan tro....

.....att en viss person är rädd. Inte klassiskt gömma-sig-under-sängen-rädd. Utan mer shit-vad-har-jag-gett-mig-in-på-rädd.
Det var jävligt kaxigt i början att man skulle komma till samma ställe varje fredag för att sakta men säkert jobba sig steg för steg (ja alla 101 stycken) till det beundranvärda målet.
Men någonstans på vägen så dog det där ut och rösten som normalt hörs övreallt har plötsligt tystnat. Sådär snyggt och nedtonat så man knappt märkt det.
Så jag frågar mig själv (och vissa andra); vad är det som har hänt?
För det kan väl inte vara så att det handlar om... Feghet...?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Attention!

Chribbe sa...

Om jag är så feg som du hävdar hade jag inte druckit upp The Big Ass Bonanza Volcano Super Mega Bowl Of Booze för 2-3 personer själv (nej det räknas inte att du tog två klunkar av skummet på slutet) på Tiki Room i fredags. Men that's beside the point. Spetsen är att jag äntligen gör det jag alltid sagt, nämligen skiter i krogen för att spara till viktiga saker som tatueringar och resor. Meeeeeen jag kan väl supa mig dyngrak på BO ett par ggr så kan du resa själv till Screamin' Festival sen.
PS. Gick ni hem och sov vid 23.00 efter bowlingen sen eller? Såg er inte på krogen nämligen. Där jag var. Till 03.00. Och söp. I min feghet. Mhm. Verkligen.

Captain Kelly sa...

hej, jag ville bara säga att din blogg är grymt snygg, och din klädsmak is teh shit :P
jag vill dock se bilder på dig! kom igen!

Anonym sa...

Jag älskar Caro för att hon älskar mig, och jag ska fundera på saken ;)