måndag 28 juli 2008

I'm in love with my car

Bilen kom hem i går och idag har hela dagen gått åt att putsa putsa putsa! Ett tag hade jag svart sörja upp till armbågarna från motorrummet. Inte till att vara rädd om naglarna direkt!
Nu skiner den invändigt i alla fall. Nästa blir att pusta upp utsidan rejält, den är ganska matt.. Bilder kommer snart!

Satt och sökte lite på skoj bara på bilklubbar för tjejer, tänkte att intresset bör väl vara ganska stort (i alla fall om man tittar på träffar där tjejer ändå syns). Men jag har i princip inte hittat nånting..
Är det så illa att tjejer bara hänger i sina snubbars hasor/är där för att visa upp sig? Känns trist som fan om det är så.. Någon som känner till nån klubb enbart för tjejer?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, jag vet tyvärr inte en enda...och jag har ändå hängt på bilträffar sen jag gick i blöjor. Jag har för tillfället ingen amerikanare (även om jag har tillgång till ett par), har vissa planer på att skaffa en framöver, så vi får väl helt enkelt starta upp en?!

Lilly Lee sa...

Ja trist att det är dåligt med tjej-klubbar,hade vart skoj att få vara delaktig i en! Grattis till bilen förresten! Ha en go sommar!

Anonym sa...

Hej Devildoll!
Jag är journalist som skriver artiklar om arbets- och näringsliv, och vill nu skriva om tjejer och bilar! Jag ser på din blogg att du älskar bilar och har en egen bil? Pimpar du den? Mekar du med den? Eller kör du mest omkring?
Jag söker efter en tjej som är biltokig!
Du kan ta kontakt med mig, om du är intresserad av att vara med i en artikel om kvinnor, bilintresse och miljömedvetande och så någon som bara älskar sin bil...

Hoppas vi kan höras!

Sara Sundell
mia.mediaproduction@gmail.com
076-1356520