måndag 24 maj 2010

Publikenkät

Fick detta mail av Knicker Kittens på Facebook för ett tag sen. Hjälp dem för en bättre burleskfestival i höst!

Kittenville/Knicker KittensKära underbara publik/fan/entusiast, vi vill be om DIN hjälp!

Vi vet att du är unik som en snöflinga och inte går att kategorisera, men undrar om du skulle vilja låtsas en stund med oss? Det skulle vara till mycket stor hjälp för oss inför vår stundande Stockholm Burlesque Festival (28-31 oktober 2010) eftersom vi arbetar på sponsorer i detta nu. Bättre underlag=mer pengar=bättre och fläskigare festival! Jaaa!

Vi lovar på heder och samvete att inte avslöja din identitet eller ge dina kontaktuppgifter till The Man (eller annan tredje part). Vi kommer utifrån enkäterna att sammanställa ett anonymt material och vi kommer inte att avslöja vem du är och vad du tycker för någon, inte ens om de torterar oss.

Svara genom att markera det/de alternativ som stämmer in på dig, genom att stryka under, feta, ge färg eller dylikt. På Facebook: Kopiera och klistra in enkäten, och radera de alternativ som INTE stämmer in på dig.

Känner du någon mer som gillar burlesk och burleskklubbar som du tror kunde tänka sig att svara på detta? Vidarebefordra! Vi är som sagt otroligt hjälpta av er välvillighet här! Vill du maila svar så skicka till
hedvig@stockholmburlesquefestival.com.

Tusen tack!
XoXoX
Knicker Kittens

Jag dricker helst…
1. Bärs
2. Bubbel
3. Cocktail
4. Mineralvatten

Jag har helst på mig…
5. Frack/långklänning
6. Jeans/Trend
7. Pyjamas/Mjukisar
8. Sjöjungfrudräkt/Gorillakostym

Och på fötterna vill jag ha/se…
9. Högklackat
10. Sneakers
11. Ballerinaskor
12. Flip-Flops

Jag dansar helst…
13. Street dance
14. Ballroom
15. Balett
16. Stepp
17. Magdans
18. Lindy Hop

Till morgonkaffet vill jag läsa…
19. DN
20. Svenskan
21. Dagens ETC
22. Gratistidning

Jag snaskar helst på…
23. Praliner
24. Chips
25. Vindruvor
26. Franska ostar

Generellt så väljer jag…
27. Nytt
28. Gammalt
29. Haute
30. Vintage
31. H&M
32. Skräddarsytt

Jag skulle helst vilja se burleskartisten…
33. Dita von Teese
34. Dirty Martini
35. Little Brooklyn
36. Waxie Moon

Jag smörjer helst kråset med…
37. Kobebiff
38. Vegobiff
39. Biff Rydberg
40. En biffig Pizza

När jag reser blir det…
41. Charterflyg
42. Reguljärflyg
43. Kryssning
44. Tåg
45. Buss

Jag tittar helst på…
46. Fläskig ny storfilm på bio
47. Sitcom på teve
48. Indiefilm på filmklubb
49. Dokument inifrån
50. Svartvita Hollywoodmelodramer
51. Technicolormusikaler

När jag går ut vill jag helst ha…
52. En snitsig bar (alltså cocktails)
53. En snitsig barista (alltså kaffe med krångligt namn)
54. Billig öl (alltså kvarterskänsla)
55. Trerätters (alltså mat hellre än annat)
56. Fyllemat på vägen hem (alltså mycket av allt)

För en fantastisk burleskshow skulle jag resa ända till…
57. Kvarterskrogen
58. Andra änden av stan
59. Andra änden av landet
60. Köpenhamn
61. Paris
62. New York
63. Shanghai

Jag slöbläddrar helst i…
64. Klick!
65. Vice
66. QX
67. Veckorevyn
68. Bibeln

Inga kommentarer: