fredag 5 november 2010

Allt var kanske inte bättre förr?







5 kommentarer:

Tifa sa...

NEJ Tomten röker inte! Till och med mitt lilla anti-jul hjärta kände sorg!

Sandy De Luxe sa...

OMG, märkliga reklamer! Tack så hemskans mycket för det fina brevet och filmen! Jag blev bara såå glad. Jag är en sopa på att höra av mig jag också så detta var underbart, jag tänker på dej också! KRAM

Anonym sa...

Visst är det sjuka grejer!

Sandra: vad kul att du blev glad! Kände bara att den var klockren för dig och att vi inte hörts på ett tag! Kram kram!

Gina Americana sa...

Some of these ads are so ridiculous, they're actually funny. It would be interesting to see a blog post like this in 50 years commenting on our contemporary society.

Anonym sa...

Gina: that's an interesting thought, we'll have to wait and see I guess! :)