onsdag 19 mars 2008

Final call!

Fan, de börjar bli lite till åren nu, rävarna i Social Distortion. De har turnerat flitigt i vinter och jag fick precis reda på att Mike Ness kommer att köra en soloturné nu i vår. Min första instinkt var direkt att boka ett flyg till New York och köpa biljett till spelningen.
Men med tatuering inbokad, resa till Spanien i maj, Roskildebiljett att köpa och lite annat skit så funkar det ju helt enkelt inte.
Min stora ångest är att de kommer att dra sig tillbaks snart och att jag missade att se Mike live när jag väl hade chansen..


Datumen som gäller är:

– 2/5 Indio, CA – Stagecoach Festival
– 5/5 Dallas, TX – House Of Blues
– 6/5 Houston, TX – Meridian
– 7/5 New Orleans, LA – House Of Blues
– 9/5 Atlanta, GA – Variety Playhouse
– 11/5 Baltimore, MD – Rams Head Live
– 12/5 Philadelphia, PA – Trocadero Theatre
– 13/5 New York, NY – The Fillmore New York at Irving Plaza
– 16/5 Asbury Park, NJ – The Stone Pony
– 19/5 Detroit, MI – Saint Andrews Hall
– 20/5 Chicago, IL – Park West
– 23/5 Denver, CO – Gothic Theatre
– 25/5 Aspen, CO – Belly Up Aspen
– 26/5 Salt Lake City, UT – The Depot
– 5/7 Irvine, CA – The Hootenanny at Oak Canyon Ranch


Inga kommentarer: