onsdag 27 augusti 2008

Bilen

Äntligen hemma till det vanliga lunket igen. Edinburgh var riktigt grymt! Så fin stad, har du inte varit så åk!

Min bil har gått igenom besiktningen och går superfint! Den är så rolig att köra! För er som hängt med så vet ni att den är röd i dagsläget men att jag så småningom ska göra något åt det. Min duktiga bror har satt sig vid datorn och lekt runt lite med färger. Vissa resultat bättre än andra, men jag är sjukt imponerad av vad han kan!

Den gråa är väl ungefär originalfärgen (förutom att även taket ska vara grått). Vet inte vilken jag gillar bäst haha...






10 kommentarer:

Anonym sa...

Svart eller blå tyckte jag var snyggt!

Anonym sa...

Rött e ju snyggt! Och svart med!

Anonym sa...

Back in black! Svart som synden! Once you go black you can never go back! Jack Black och Black Jack! The Man In Black! Allt bra är svart helt enkelt : )

Anonym sa...

Röd är finast, eller svart!

Elina sa...

Ojoj, svårt val. Tänkte först att svart var finast. Eller rött. Men så blå. Eller grön :P

Anonym sa...

jag gillade ju den grå..

i vilken kategori skulle du vara med o tävla i helgen?

är nygaddad nu, det känns gött :D

ha de!

Anonym sa...

röd eller svart!!

Lilly Lee sa...

den beige/gula gillade jag, fast då helt i den färgen , inge vitt tak ;)

Sen var den grå också fin.. tänk den med lite vit/röd pinstriping;)

Anonym sa...

Fan va coolt! Duktig din bror är. :)

Anonym sa...

Fan va coolt! Duktig din bror är. :)