fredag 12 september 2008

Boångest

Den här lägenhetscirkusen är inte den lättaste ska jag be att få tala om. Antingen är det jag som tittar på ouppnåliga lägenheter (vilket jag inte tycker) eller så har folk helt galet med pengar att spendera på lägenhetsköp. Jag tror en del av problemet är par. Par flyttar in i tvåor, och par har ofta två inkomster och alltså bra mycket mer pengar att buda med än vad jag har som försöker flytta in ensam i en tvåa. Problem problem problem.

Igår var jag supernära att få en lägenhet som jag gillar jättemycket, men jag fick ge mig. Känns så tråkigt för jag tyckte verkligen om den.

Nu ska jag försöka inrikta mig på att få min lägenhet såld till att börja med, då vet jag exakt hur mycket pengar jag har att röra mig med så behöver jag inte ens titta på lägenhetr jag vet att jag inte kommer att ha råd med. Pust.

Min lägenhet ligger ute till försäljning nu i alla fall. Sjukt spännande!
Sen har dom stajlat till den lite och tagit bra foton, så helt plötsligt ser den mycket finare ut än vad jag tycker att den är egentligen haha. Håll alla tummar ni har för att den blir dyr! ;)

Inga kommentarer: