onsdag 3 juni 2009

Roliga saker:


- Screamin i år var grymt! Full hela tiden, strålande sol, fantastisk musik, goda vänner. Men helgen gick alldeles för fort.

- Jag har inom loppet av en vecka träffat två "medbloggerskor" (är det ett ord haha?). Sandy De Luxe och Little Rascal. Sjukt kul! Båda urgulliga tjejer!


- Min kompis började snacka med Bernie Dexter utan att veta vem hon var. Hon är för övrigt stor som en myra och ser rätt gammal ut. Lite besviken.

- Imorgon är det dags för Rockbåten! Inte så jätteimponerad av banden. Jag menar, gamla spillror av Misfits. Men Masshysteri ska bli kanonkul att se!

- Om exakt 3 veckor bär det av till Götet och WCR! Mike Ness here I come!

4 kommentarer:

Tifa sa...

ÅÅHh avis, kul att du haft skoj! Jag vill se mer bilder!!

-DES- sa...

Jag har alltid gillat Misfits, var de bra? några bilder?

Anonym sa...

DES - du missade ingenting. Det Misfits jag såg vara bara ett skal av vad de brukade vara och det kändes lite smått patetiskt faktiskt, lite som jag misstänkte att det skulle göra..

Miss Rascal sa...

HA HA HA, jaaa, min forsta tanke var, hur satan kan hon ha full make pa sig i den hettan, fick reda pa varfor (hemlis) hon har fraknar och hon avskyr dem sa det ar darfor hon smetar pa sig en massa underlagskram (som dessutom smalter).

Ja, jag trodde hon var i min size, hade garna sett lite mer kott pa henne om jag ska va arlig.

Du ar daremot perfekt, attans! Du borde taval om Miss Universum titeln! :D
Jag trodde du var en mager, aningens osund och svartharig rockbrud, blev glatt overraskad att du var sa sot! :)
Och jag ar sjuuuukt avis pa dina gaddningar.