tisdag 17 juni 2008

Fan fan fan

Såg en likadan klänning som den jag hade på min fest, fast helvit, på H&M häromdagen. Kunde inte låta bli att köpa den (med Midsommar i tanke) och tänkte optimistiskt att jag nog kommer i samma storlek som den rödprickiga. Det är ju ändå H&M och det borde inte vara så stor skillnad på storlekarna. Tyvärr var den nu liiiiite trång... Vet inte vad jag ska göra, vill ju inte lämna tillbaks den... Får ge mig ut och försöka hitta rätt storlek och lämna tillbaks den andra, eller kanske lägga den på Tradera..
Ser ut såhär, fast helt vit...

2 kommentarer:

Lilly Lee sa...

Ja men de är ju så dyra klänningarna ;)

Har du hittat denna klänningen på HM? Ser jättefin ut! Då måste jag åka ner å glo isf ;)

Lilly Lee sa...

kom på det! vad var det för storlek på den du köpte? *intresserad ifall du vill sälja den*