torsdag 26 juni 2008

Sommar sommar sommar

Sitter och funderar hur sommaren kommer att bli egentligen. Känner inte att jag ska göra något direkt, vilket ska bli ganska skönt. Men när jag sammanfattar så är det ändå lite på g.

- Div. bilträffar. Gärna så många som möjligt, men det är ju ganska beroende av att man har någon att åka med (dvs. oftast min far + polare).

- Girlsweekend med tjejpolarna till ännu okänd destination. Men känner jag dem rätt blir det väl Gbg, Smögen eller något liknande. Kan bli helt okej!

- Försöker styra ihop en liten roadtrip till Fårö någon helg när Kutens Bensin annordnar fest. Har alltid velat åka dit och i sommar firar Kuten 60 bast.

- Antagligen ett antal grillkvällar ute i Viksjö hos familjen S. Förhoppningsvis i kombination med jobb på vår bok.

- Åka med M till hans hemstad Söderhamn. Sitta i en stuga i skogen och pimpla HB. Kan det bli bättre haha?

- Roskilde nästa vecka så klart!

- Sthlm Ink Bash sista helgen i augusti, och även Rocket Room 29/8! Perfekt helg!

vad mer? Tja, säkerligen ett antal kvällar på BO som dagen efter följs av bakfylla på en gräsmatta.
I can't wait!

1 kommentar:

Lilly Lee sa...

känner du folk från söderhamn? ;) själv är jag därifrån!