tisdag 17 juni 2008

Pass it on

Har ju blivit "utmanad" och då är man ju inte den som är den direkt! Ska svara på fem frågor om mig själv och sedan skicka den vidare till fem andra.

1. Vad gjorde du för tio år sedan?
Bodde i Kallhäll och gick väl i.....åttan, om jag räknar rätt. Hängde ute på kvällarna, oavsett hur kallt det var, och hoppades få komma in på någon fest. Hängde väl en del i stallet också. Spännande liv..

2. Vilka fem saker finns på att göra listan idag?
Jobba, köpa lite småsaker på H&M, kolla dessertrecept på Tasteline, kolla om div. saker jag beställt kommit ännu, laga middag.

3. Godis jag gillar?
Choklad om jag måste välja en (vilket är svårt eftersom jag är sjuukt godismonster).

4. Vad skulle jag göra om jag blev miljardär?
Förut hade jag säkert sagt saker som shoppa och leva livet. Men med tiden och åldern (?) skulle jag nog säga att jag skulle skänka en jäkla massa pengar till dem som försöker rädda jorden från oss själva. Jag menar, med en miljard kan man ju skänka bort det mesta och ändå behålla tillräckligt för att man själv och ens familj ska kunna leva gott.

5. Städer som jag bott i?
Ehh.. Stockholm..

Jag utmanar 5 följande: Sofia, Kattitingeling, Caro, Lilly Lee, Chribbe (jag lägger mig inte och dör om ni inte svarar haha).

Inga kommentarer: