fredag 27 februari 2009

Ojojoj

Idag är det slitet.. Sa jag inte åt er att inte missa Club Killers! För er som gjorde det hoppas jag ni sitter och ångrar er för det var en fantastisk kväll! Bandet regerade som vanligt och hemlig gästsångare var ingen mindre än Thomas Pareigis från Fatboy som tillsammans med Anna Maria Espinosa gjorde en otroligt svängig version av The way we were.

Annars har jag fortfarande inte riktigt kunna smälta att Social Distortion faktiskt ska komma till Sverige. Trodde någonstans att det aldrig mer skulle hända och att man skulle bli tvungen att ta sig över till staterna för att få se dem (hade väl i och för sig inte varit helt fel).
Ska hämta ut biljetterna idag och då kommer det förhoppningsvis kännas lite mer på riktigt.

Den här kommer från skivan Live at the Roxy som släpptes 1998 och ger prov på Mike Ness storhet som artist. Shit, jag kan redan nu säga att 090625 blir den bästa dagen i mitt liv.


Inga kommentarer: