måndag 5 maj 2008

Okej okej..

....jag vet att jag sa att jag är lite emot såna här grejer. Men jag gillade denna som jag hittade hos Heartsick. Kul och säger en del om personen.

Två saker

Två saker som skrämmer dig
1. Framtiden. Hörde nånstans att halva vårt ekosystem kommer att vara utslaget inom 50 år. Världen kommer inte att vara en alltför munter plats inom en ganska snar framtid. Och folk ser inte att vi håller på att utplåna oss själva utan fortsätter ploppa ungar som ingenting.
2. Skräckfilmer. Jag är löjligt töntig och försöker undvika dem. De kan vara hur dåliga som helst, jag kan ändå inte sova efteråt.

Två saker du har på dig just nu
1. Wranglerjeans.
2. Resten H&M.

Två av din favoritlåtar just nu
1. Looptroop Rockers - The Building.
2. Frankie Valli & The Four Seasons – Beggin.

Två saker du vill ha i ett förhållande
1. Trygget.
2. Kärlek.

Två sanningar
1. Jag blir alldeles alldeles alldeles för blödig och känslig på fyllan. Och jag hatar det.
2. Det här med att inte gilla barngrejen är inte riktigt sann. Jag säger att jag inte gillar barn mest för att jag är lite obekväm med dem. Sanningen är att jag ogillar föräldrar. Morsor med gigantiska barnvagnar som tycker att de har förtur till allt och som tycker att just deras unge är Guds gåva. Ska inte hetsa upp mig, ni hajjar.

Två saker som du attraheras av
1. Bitiga karlar med backslick och lite för många tatueringar (tänk Mike Ness eller Corey Miller). Inte nödvändigtvis vältränade, bara stora.
2. Uppvaktning. Jag uppskattar verkligen en snubbe som verkligen visar att han är intresserad.

Två av dina hobbys
1. Cykla.
2. Baka (shit jag låter som en gammal tant).

Två saker du verkligen verkligen vill ha
1. Ett lyckligt liv tillsammans med den jag älskar.
2. Ett eget företag. Något jag klarat av helt på egen hand.

Två saker som gör dig till en stereotypisk tjej
1. Jag kan aldrig säga direkt vad det är jag vill utan går och surar ett tag tills jag märker att det inte funkar.
2. Jag får PMS.

Två saker som gör dig till en stereotypisk kille
1. Jag älskar att kolla på snygga tjejer. Fast det kanske inte räknas då jag med snygg syftar på stil och inte utseende i första hand.
2. Jag är väldigt bekväm och lat.

Två saker du vanligtvis inte skulle erkänna
1. Att jag ibland känt att jag legat i riskzonen när det gäller alkohol.
2. Barn kan vara söta.

Två saker du tänker på just nu
1. Min fest på fredag. Jag hoppas verkligen att allt blir bra.
2. Att jag borde sätta igång och jobba. Speciellt med tanke på att jag typ inte jobbade något förra veckan.

Två saker du kräks av
1. Kaviar. Finns det något vidrigare?
2. Snubbar som åker bräda på TV och ramlar och ser ut att slå ihjäl sig totalt (vilket de också gör iland).

Inga kommentarer: