fredag 9 maj 2008

Walking on sunshine!

Idag är allt perfekt! Inget kan gå fel och vi kommer att ha hur kul som helst! Min fest är ikväll, vilket känns sjukt roligt.
Klänningen är fixad, skorna är fixade, håret ska bli stort och lockigt. Jag kommer helt enkelt att se grymt snygg ut!Jag hoppas att allt blir bra och att all trivs och har roligt. Verkligen alla har tackat ja och det ska bli så kul att samla alla mina underbara vänner på samma ställe.
Min största ångest är att ett gäng står i ett hörn och har småtrist och inte gillar varken musiken eller stället. Min bror kommer också. Känns helt galet.

Jag har fått nytt jobb! Eller nytt och nytt, min tjänst kommer att utvecklas och jag får en ny titel. Det innebär att allt det skitgöra som jag tycker är så segt och som fått mig att börja fundera på att flytta på mig tas bort och läggs på en ny person. Plus att jag får massa nya viktiga uppgifter.
Det är precis vad jag behöver, en utmaning och ett steg vidare. Känns fantastiskt kul!

Vad mer? Solen skiner, fåglarna kvittrar, vinterjackan är för länge sen nerpackad och livet känns jäkligt gött.
Och för övrigt är det idag 20 dagar kvar tills vi åker!


4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till nya jobbet! Vad kul!!!

dollsandgreasers.com sa...

Hej du!
Sökte efter lite coola bloggar och hittade din. Jag vill bara tipsa om min nya webshop www.dollsandgreasers.com som kanske kan intressera dig och andra med rockabilly/rod-taste! Innehållet är begränsat och kommer att uppdateras kontinuerligt, först till kvarn alltså! Strumpor med söm är på väg in likaså vintage; bl.a. en korsett från 40-talet i originalkartong... yum!
Vi hörs!
Elin

Anonym sa...

Gud vad roligt, tack så mycket för tipset! Ska göra regelbundna besök ;)

Anonym sa...

Grattis gumman! Kul att avancera. Eftersom det är svårt på mitt jobb (fnööört!) så gör det på mitt egna lilla vis...ODLAR SKÄGG!