måndag 27 oktober 2008

Start over

Jag var nyss hos mäklaren och fick nycklarna till min nya lägenhet. Det känns så himla roligt!
Var tvungen att gå upp till lägenheten och tiia och den var precis lika fin som jag minns den..
Det känns väldigt roligt att få en nystart (men så klart lite vemodigt också eftersom jag egentligen inte ville flytta alls) och framförallt ska det bli kul att få börja inreda. De saker jag ägt tidigare har mest varit en mix av IKEA-saker man köpt bara för att man måste ha det och saker man ärvt av snälla släktingar.
Jag har bestämt mig för att det här gången blir det inget sånt. Jag ska bara ställa in saker jag verkligen vill ha, annars får det inte ens komma innanför dörren. Loppisar here I come!

3 kommentarer:

Elina sa...

Åh vad roligt! Kanske blir det bilder så småningom på nya loppisfynd till lägenheten?

Anonym sa...

Det ska säkert gå att ordna! ;)

punk in writing sa...

Lycka till med flytten och inredningen. :)