fredag 19 mars 2010

Kom nu då vårjävel!





10 kommentarer:

Elina sa...

Här i Umeå snöar det. Idag igen. Våren känns vääääldigt långt bort :(

Glamour-Och-Fläskpannkaka sa...

jag längtar också till våren otroligt mycket!

Anonym sa...

Var du på Rhythm Schack i fredags? Hur var det, var det lika bra som Rocket Room? Vi kunde inte gå, men det var synd att missa en av de få rockabillygrejerna som är ...

Anonym sa...

Hej Anonym: ja jag var där! Klubben är ju sprojlans ny och inte så välkänd ännu då de inte lagt ner så mycket tid på att marknadsföra sig. Musiken och bandet var fantastiskt ävem om det saknades en del "rätt" folk vilket tappade lite känsla, men det var en riktigt kul kväll!

Ulrika sa...

Jag har sett The Troubled Three tidigare, och de är ju riktigt, riktigt bra live. Om jag förstår rätt är de husband, så då får man ju fler chanser. Mosebacke har ju även rätt bra dansgolv!
Tack för en bra blogg! Lägg gärna ut nästa klubbdatum när du vet, så ska det bokas in i almanackan i god tid. :-)

Anonym sa...

Ja det stämmer att de är husband, så fler tillfällen kommer! Jag vet inte när nästa blir ännu, men tanken är ju att det ska vara en månadsklubb. Säger till så fort jag vet!
Och tack så mycket, kul att du gillar den!

Ulrika sa...

Då ses vi kanske då, om jag kan räkna ut vem du är. :-)

Anonym sa...

Haha, jajemen, jag kommer att vara där iaf! :)

Anonym sa...

Kul att folk gillar klubben! Vi har pratat mycket om hur vi skall köra men vi tror att det blir för mycket med en gång i månaden, det får inte lakas ur.

Som det ser ut nu så kommer vi nog att avvakta till hösten eftersom sommaren är i antågande och klubbklimatet är lite illa då. Dessutom kommer vi att spela ganska mycket annorstädes. Följ oss gärna på myspace.com/thetroubledthree

Mvh. Travellin' Tom

Anonym sa...

Hej Mr. TT, tack för uppdateringen! Så länge ni inte lägger ner så väntar jag med spänning på nästa tillfälle!